Arbetsintervju

Japp, idag var jag på arbetsintervju. Det gick bra, tror jag? De kommer att höra av sig om några veckor så får jag veta om jag går vidare eller hur det nu blir. Wilmas Knäckebröd är stället iaf. De ska ju öppna upp i Procordias gamla lokaler (mitt förra arbete), så jag tog chansen. De var jättetrevliga ekonomichefen och produktionschefen som jag fick träffa, lite svårt när de ber en att beskriva sig själv bara. Men jag tror jag lyckades rätt bra. :)
Om det nu skulle bli så att de erbjuder mig jobb så blir det först i höst troligen, jag hade ju hoppats lite på att få jobba redan i sommar. Ovako kommer bara att ta in 100 vikarier under sommaren, så jag hyser inte alltför stora förhoppningar om att få jobba där i år, tyvärr.

alltså, fick jag lite panik idag när jag insåg att jag kanske kommer att så utan arbete under sommaren! Lycka till med att betala räkningar och försörja familj då, på en lön liksom. Det skulle säkert fungera i många familjer, men inte i vår tyvärr. Så jag har spenderat förmiddagen med att söka drygt 10 sommarjobb. Ansökningstider har ju redan gått ut på många ställen men jag chansade ändå. Bara hoppas på positivt svar från något ställe! =)

Nej nu försöker Jamie rymma igen så hans elaka mamma ska fånga in honom.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback