Fredag

Idag fick jag äntligen svar på tentan! Jag klarade den med 10 poäng över lägsta tillåtna poäng. Om jag fattat saken rätt så borde det leda till ett C i slutbetyg. Mycket bättre än det E som jag förväntade mig. Himla skönt att nu kunna lämna den tentan bakom sig, hela den kursen för den delen! Funderar på om jag ska bränna kursboken.

Igår klippte jag av mig håret. Lite ovant, men nöjd. Nu vill jag bara byta hårfärg.




Idag fyller Anna panna år! GRATTISSSSS!!!!!! =) Vi väntar på att familjen Lundberg/Persson ska komma hem från Valbo så vi får svänga förbi där hemma. Barnen har pysslat med presenter som de vill ge till Anna. =D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback