Onsdag

Dagen idag började som vanligt med en massa pluggande. Fick inte lika mycket gjort som igår dock, men helt plötsligt så ligger jag inte efter med allt skolarbete utan snarare lite före. Så i morgon blir det inte mycket plugg, jag följer med Janne och besiktar bilen och sedan åker vi till Valbo för att köpa lite presenter till alla som fyller/har fyllt år. =)

Jag och barnen fick roa oss själva på eftermiddagen då Janne hade någon genomgång på jobbet en stund. Vi gick först till lekparken uppe vid Borgvägen. Men stannade inte så länge för jag var på väg att frysa sönder. Då gick vi hem, jag tog en varmare jacka och sedan gick vi till biblioteket. Barnen lånade en massa böcker, jag hade inte riktigt ro till att leta ut någon till mig själv. Jag blir så stressade på bibblan när man är där med tre barn. Vill helst gå därifrån innan barnen börjar skrika och låta. Sedan hämtade vi ut paket på Coop, barnens nya skor. Stannade till vid "lekparken" utanför ICA innan vi gick hem igen. Jamie älskar tydligen att åka vagn nu, han sitte så nöjd och tyst och bara kollar på allt. Enda gången han sa något var när vi såg hundar, då pekade han genast på dem och började låta vov-vov-vov-vov...

Nej om man kanske skulle ta och krypa ner i sängen nu då. Så jag orkar upp i morgon bitti för lite studerande innan vi sticker i väg. Jag ska börja med en inlämningsuppgift i ekonomistyrning & analys i morgon. Kollade igenom den nu ikväll och den verkade löjligt enkel. Men bara för det så ska ni få se att jag kommer att få stora problem med den. av allt som jag har lärt mig hitills i den här kursen så är just den här delen enklast. Jag hade förväntat mig att uppgiften skulle innebära mycket eget arbete i excel, som jag inte är skitbra på direkt, men det var ju färdiga budgetar som man bara ska fylla i siffror i. Det tackar vi för! =)

Längtar efter sommaren så jag får släppa skolan ett tag...det ska bli så skönt att byta ut miniräknaren mot sidlastaren! Brumma lite truck kan vara väldigt avslappnande faktiskt, så länge som man undviker att köra punka på däcken. (..hände bara en gång).

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback