Panik

Jag har räknat hela dagen, men är fortfarande inte klar med förra veckans skolarbete. Jag hoppas verkligen att allting fastnar nu. Det blir så himla mycket på en gång! Tar en paus nu, jag får fortsätta ikväll när barnen har somnat. Planen är att jag ska vara ikapp senast söndag kväll så jag slipper ha denna panik nästa vecka.

Jamie sover för tillfället. Måste nog väcka honom om han inte vaknar till snart, annars lär han väl aldrig somna ikväll. Våran lilla busunge! Han har fått för sig att det är superkul med tv-dosor. Han springer fram så fort han kan för att ta dem och sedan sätter han iväg, fort ut från vardagsrummet och försöker gömma sig för att vi inte ska ta av han dosorna. Eller så springer han fram till tv:n, riktar dosan mot tv:n och försöker trycka på knapparna. =)

Janne lekte ute med ungarna idag och då lyckades Jamie stupa och slå näsan på stenplattorna. Lite skrapmärken har han nu och ser ut lite som en krigshjälte. Det är inte helt lätt att gåomkring utomhus när marken är så ojämn.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback