Sista april

Vi sticker in till Gävle ikväll. Vi hoppas på finväder så att vi kan grilla som planerat. Sedan blir det lek, majkase och slapp/mys. Jag antar att mina barn har planerat in en vända till lekparken. ;) Jag börjad att packa i går kväll i ett försök att undvika att glömma något viktigt. Insåg rätt snart att jag kommer att fylla hela bussen med packning, ungar och mig själv.

Apropå bussen så gick den inte igenom besiktningen igår. *morr* Bromsarna bak tog inte jämnt, så det är väl bara att fixa och besikta om bilen. Förrutom det så var den i toppskick, inte en endaste "bra att veta". Janne köpte nya torkarblad till bussen igår också, så slipper jag riskera att tappa ett igen, det är ju ändå sista april så det är väl bara att ställa in sig på regn...? (eller då kanske det blir regn enbart för att man ger upp hoppet om sol?)

Klockan tio har jag möte....dags att börja med nytt grupparbete. *suck* Jag orkar inte. Grupparbete och sedan opposition direkt efter det. Jag försöker komma på en reklamkampanj från våren som är intressant nog att skriva om. Någon som har förslag? Det ska gärna gå att kritisera den ur etisk synvinkel, det blir så mycket roligare då =)

Lite mer kaffe nu så jag pallar med resten utav dagen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback