Söndag

Idag ska barnen på lek/gymnastik klockan 15.00. Det ska bli kul att se hur de reagerar på det! Hoppas att de får roligt. Jag tror att det var 10 ggr som de ska gå, för 100 kr. Funderade ju på Bamsegympa förrut men det blev aldrig av. Kul när barnen har lite aktiviteter! Till sommaren hoppas vi på fotbollsskola för de små. =)

Igår var vi till badhallen. Jamies premiär där. När vi kom in i hallen blev hans ögon till små tefat och han hade inte ens tid att heja på Emelie som vi träffade där. Sedan såg man på honom hur han kopplade ihop alla barn och allt vatten till något roligt, för då började han med små glädje tjut. Sedan var han vildast av alla barnen! Han blev nästan arg när vi höll i honom i poolen och försökte knuffa bort oss, typ "jag kan själv".
Något mer som han kan själv numera är att dricka ur mugg. Så här snygg blir man då;



Och jag går och väntar på svar angående sommarjobb... Jag har sökt lite här och där, tre ställen har jag fått nej från redan och 2 ställen har bekräftat att de tagit emot min ansökan men sedan inget mer. Jag är nog sämst i världen på att vänta. Noll tålamod.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback