Tenta, fest och påskbord

Började min torsdag med att åka in till Gävle och skriva tenta. Den var mycket svårare än vad jag hade förväntat mig och jag hade läst på alldeles för dåligt så jag blir mycket förvånad om jag lyckas skrapa ihop tillräckligt med poäng för att bli godkänd. Efter tentan direkt hem, barnens alla saker packades i bilen och så åkte vi ner till barnens farföräldrar som var så snälla och tog sig an alla tre barnen plus deras kusin så vi föräldrar skulle kunna gå ut på folkan. Satt hemma hos svägerskan innan, en massa folk. Det var jättekul att få träffa alla igen, det känns som att det blir alldeles för sällan!

Och jag har ta mig sjutton blivit vuxen! Jag har inte blivit bakis de senaste gångerna jag varit ut! Det var väl på tiden! ;D

Ikväll ska vi göra lite påskmat här hemma. Vi hade tänkt hoppa över det i år, men jag ångrade mig precis så nu ska det rullas köttbullar mm. =) Det blir en promenad ner till affären i solen! Så härligt! Jag är ledig. ledig ledig ledig ledig. Jag vet inte ens när nästa kurs startar. Och det struntar jag i för jag är ledig!!!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback