Torsdag

Det verkar vara helt omöjligt att få svar på tentan. Idag har det gått tre veckor men fortfarande ingenting. Idag lade de ut ett lösningsförslag till tentan iaf, men jag kommer inte ihåg vad jag skrev i för siffror överallt. Äh, det är nog kört för min del. Jag får plugga ännu mer och göra tentan en gång till. SÅ ONÖDIGT.

Ikväll ska jag klippa mig! I vanlig ordning vet jag inte hur jag vill ha håret, men jag har någon bild att ta med och vissa Jenny iaf. Så får hon äran att bestämma lite hur det ska bli. =)

I morgon är det fredag. Inget att se fram emot denna vecka eftersom Janne jobbar hela helgen och jag måste fortsätta pluggandet hela helgen. På söndag kväll ska jag iaf vara ikapp. Sedan är det bara resten kvar. Jag längtar till sommaren!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback