Ännu en helg

Så var ännu en helg förbi. Klassåterträff och 5-års kalas har denna helg bjudit på. Fullt upp både lördag och söndag alltså, men ändå var jag sjukligt rastlös ikväll. Drog med mig lillasyster på en promenad, längst ner i Silverdalen fastnade vi i regnet. Det var bara att traska på, utan paraplyer såklart! Vore skönt med en promenad i morgon kväll också, får se om jag lyckas lura med mig någon då också ;D

Det har varit en rolig helg iaf...kul att återse alla gamla klasskompisar igen.
Och Ida-Marie har haft en toppen dag med en massa presenter. Det är först på tisdag som hon fyller år, så då får hon ännu fler presenter från mig, janne, neo och Jamie.

I morgon börjar nya jobbet. Det ska bli spännande! Återkommer efter det.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback