Bloggtorka

Dagarna går så fort nu, så jag glömmer/hinner inte med att skriva här. I morgon är det redan fredag, ännu en vecka slut. Jag fattar inte att det kan gå så fort! Hela dagarna på jobbet bara rusar iväg.
Idag har jag jobbat med tjejerna inne i packen, det tar sin lilla tid att packa alla dessa pallar som vi fått levererade. I morgon ska vi vara inne i produktionen för testkörning. Det är en kille från Holland som installerar kavlingslinjen och utbildar oss på den, vilket innebär att vi får prata engelska, inte direkt min starkaste sida. =) Skönt med lite ombyte på jobbet, att få lämna kartongerna ett tag och göra deg (jag jobbade aldrig i produktionen på pajfabriken så att blanda deg var en ny upplevelse) och att försöka lära sig alla inställningar på kavlingslinjen samt ugn. Det går riktigt bra faktiskt. Tror att jag har fattat vad holländaren menar nu. Ja, det är alltså inte engelskan jag har problem med att förstå, enbart uttal som är mitt problem, det är maskinen som är något komplicerad. Jaja. Det är skönt att jobba iaf. =)

Jag sprang in i något i dag på jobbet, minns inte vad, (såklart) bara att jag gjorde illa mig någon gång under dagen. När jag kom hem så fick jag mer och mer ont och nu haltar jag fram. Typiskt mig. Förhoppningsvis är det bra tills i morgon.

På lördag åker vi till Eckerö! Båten går över på förmiddagen och hem sent på eftermiddagen, så vi hoppas på finväder då! =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback