I'm too old for this shit

Det var kombinerad kräftskiva och födelsedagsfest i fredags. Inga kräftor för min del eftersom jag anser att de är de mest läskiga saker jag någonsin sett. Jag fick i mig ett glas bål extra medan de andra kladdade med de röda kräftorna som stirrade på dem med döda svarta ögon.
Apropå den där bålen, jag tog för givet att det var vin i, men det var sprit. Jag tål inte sprit.
Det blev taxi hem för mig och hela dagen i går fick jag kämpa för att orka hålla mig vaken. Känner mig trött även idag. Det var en trevlig kväll iaf, ända tills att jag blev för full.;)

Idag ska jag och barnen åka in till gävle för att hälsa på Hugo och hans mamma Malin. Först ska vi äta lunch med Janne och säga hej då till honom. Han sticker och jobbar medan vi är kvar i Gävle och sedan ser vi inte honom förrän på fredag... (han drar till jobbet varje dag klockan 16 och jag åker från jobbet och hämtar barnen på dagis klockan 16, är hemma ca 16.30 om dagarna..)

Så roligt är livet här hemma just nu! Men som min kära vän sa till mig, "ni hinner inte tröttna på varandra iaf".

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback