Söndag - den sista sommardagen

Japp, i morgon är sommaren officiellt över, så det så! Ida-Marie och Neo startar dagis igen. (Sak samma att alla andra barn har sommarlov en-två veckor till, det är ju vi som räknas inte sant?)
I dag blir det någon tur i tvättstugan, så att jag ikväll kan packa barnens ryggsäckar med reservkläder som ska med till förskolan.
I morgon har de byta av avdelningar också, varje höst flyttar barngrupperna till en ny avdelning. (På Kanaljen finns det 4 avdelningar som är anpassade efter olika åldrar). Ida-Marie börjar på Junibacken som är sista stoppet innan hon nästa höst börjar LEKIS. Tack och lov så har jag ett helt år kvar att förbereda mig inför det.

Veckan därpå börjar Jamie inskolning på Kanaljen, sedan har vi äntligen alla tre barnen på samma förskola!

Måndag igen imorgon alltså, vart tog denna helg vägen? Känns inte som att jag hunnit med något alls denna helg, fast när jag tänker efter så har jag ju fått en del gjort ändå, med tanke på att jag och barnen varit själva. Janne har ju börjat att jobba igen så honom ser vi till 4 timmar om dagen... Nästa helg jobbar han också. Men sedan är han ledig 2-3 helger på rad! Då ska jag sova =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback