Tillfälligt avbrott

Just nu känns det som att jag har lagt allt åt sidan. Jag hinner "bara" med att jobba och vara mamma. (+ städerska, första tvättare, kock m.m m.m). Vart Angelica är har jag ingen aning om för tillfället.

Jag min idiot trodde att det var tillfälligt som jag och Janne skulle jobba emot varandra och aldrig någonsin ses. Vart fick jag det ifrån? Tillfälligt? IDAG kollade jag kalendern och då visade det sig, såklart, att det inte alls rör sig om någon tillfällig period utan att det är så här som våran vardag helt enkelt kommer att se ut fortsättningsvis.

Men vadå familjeliv, det räcker väl med 2 dagar per vecka? Känner mig lite bitter just nu, skyller på min extrema trötthet. Allt blir bra, man vänjer sig vid det mesta.

Som det kanske märks med bloggandet så försvinner det någonstans bland alla tvätthögar och bajsblöjor (Ja fastän Jamie är på dagis mellan 6.30 - 16 så spar han alltid skitandet tills att han kommer hem till mamma). Märker väl vart detta leder, fortsättningsvis med drygt 1 blogginlägg per vecka eller vad?

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback