Slutet av december

Julen den kom snabbt och den var över minst lika fort! Vi har haft en jättemysig jul med familjen. Barnen är överlyckliga över alla klappar. Neo blev lite besviken när han öppnade sin portabla dvd-spelare, för han trodde att det var en dator. Var visst inte lika spännande med dvd ;)

Vi firade julafton hos mina föräldrae och dagen efter var vi hos Jannes föräldrar.
Vi var lite spända på hur Jamie skulle reagera på tomten, alla barnen har blivit hysteriska i hans ålder när tomten dykt upp på jularna. Vi kunde inte ha haft mer fel!

Så fort han fick syn på tomten sprang han fram och skrek GOD JUL!!!
Sedan knuffade han praktiskt taget in tomten i vardagsrummet, han tyckte nog att tomten var för långsam. Sedan sa han hej då med världens största kram, försökte slita av tomten skägget och hängde sedan i tomtens ben. Stackars tomten vill nog inte komma tillbaka nästa år ;)

Nu jobbas det för fullt igen. Jag har kört två dagar med 10 timmars pass. Janne börjar i morgon.
Skönt med kortvecka även den här veckan. Janne jobbar nyår det här året också, så jag och barnen tillbringar kvällen och natten hos mamma och pappa med min storasyster och hennes barn. <3

Nästa vecka blir ännu bättre, jobbmässigt, torsdag ledig och så kompar jag ut på fredagen! Inte helt fel med långhelg! Så orkar man jobba ända fram till semestern sedan.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback