Snart avklarat

År 2010 alltså. Nytt år snart, med en ny start.

Sluta röka 1:a januari. Ska snabba mig och hitta motivationen till det! Nikotinplåster står på önskelistan! Synd bara tt Tomten inte kommer till mig, så jag får väl inhandla det till mig själv.

Sedan så ska jag göra något hemskt nästa år. Jag ska skaffa linser. Jag som ryser och vill lägga mig ner och dö bara jag tänker på att stoppa in något i ögat. Läskigt värre. Men jag börjar äntligen att inse hur blind jag är. Och glasögonen är vidriga. Så nu är det dags!

Sedan var det jobbet då. Har provanställning t.o.m. 31 januari. Men chefen har skrivit min arbetsbeskrivning som kommer att börja gälla från och med februari, så jag kan alltså känna mig rätt säker på att en tillsvidare anställning. Det har jag väl gjort hela tiden visserligen, men det känns alltid bra att få det bekräftat. Plus att jag fick arbetsuppgifter som jag tycker är lite roligare än att packa bröd på heltid. Jag kommer visserligen att göra det också när tid finnes, men annars ska jag ägna mig åt inköp och orderarbete.

Nej. dags att göra ett litet ryck här hemma nu då kanske.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback