VAB

Årets sista arbetsdag blev väldigt kort för min del. Fem över sju ringde de från dagis, Neo var dålig i magen. Nu sitter vi här hemma och hoppas hoppas hoppas att det inte är magsjuka. Dålig i magen kan man ju vara ändå.
Barnen käkade frukost när de kom hem, eftersom de inte hann göra det på dagis. Och ingenting har hans mage reagerat ännu. Jag är lite tveksam till att sätta honom på "magsjukediet" när jag inte är säker på att det är magsjuka. Det blir en rolig dag, att gå på helspänn och hoppas på det bästa...

Precis när jag trodde att det skulle gå en hel månad utan en dag med VAB så sket det sig. Janne kan ju aldrig vabba typ. Lite kämpigt att kliva upp och hämta sjuka barn på förskolan när man jobbat en hel natt och inget barn blir ju sjukt under hans ledighet såklart. Typiskt. ;P

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback