1 års kalas

Nu har alla Jamies gäster åkt hem. Han fick en massa snygga kläder och leksaker. Han verkade dock mest nöjd över tårtan. Först åt han så fint och försiktigt med skeden, sedan skippade han sked och använde händerna ;) Lillgrabben verkar inte ha blivit något trött alls av kalas, själv skulle jag nog kunna somna över datorn just nu. Vet inte vad som hände? Vi har ju resten utav eftermiddagen/kvällen kvar, så det går ju inte att bli trött nu =D Jag får lägga upp kort från tårtätandet sedan, jag orkar föra över kort till datorn just nu.

Ska man kolla på melodifestivalen ikväll då tro? Vet inte om jag orkar se det något mer. Det har ju egentligen aldrig varit bra, kollar mest för att ha något att klaga på ;) Jag skulle vilja hyra en film, Allt för min syster, tror jag att den heter. Tydligen en riktigt snyftis. Men det är väl inget för Janne så vi får väl se hur det blir med den saken.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback