Fredag

Saker som jag (vi) måste få gjort under dagen

  • Städa
  • Handla
  • Betala räkningar
  • Skotta
  • Vika tvätt
  • Slå in presenter
  • Ladda filmkamera

Istället för att börja med något så sitter jag här. Det är ju bra. Jag har iofs pluggat lite grann men känner att jag kan spara en del till kvällen också. Fick tillbaka med tredje reflektion med kommentaren: Välskrivet och väl kopplat till teori. Intressanta resonemang.
Den fjärde, och sista, teorireflektionen är så gott som klar. Jag ska bara läsa igenom den och göra de sista små ändringarna innan jag skickar in den.

Nej, nu måste jag nog faktiskt sätta fart med allt.Trist!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback