Jag klarade det!

Klarade min inlämningsuppgift i bokföring! Så himla skön känsla. Var lite orolig där ett tag att jag skulle behöva göra om den och det skulle jag inte palla. Har ju fullt upp med att göra allt annat i kursen =)

Barnen har haft en lång dag idag. Direkt efter upphämtning hos barnvakt/dagis så åkte vi hem till mina föräldrar på mat. Sen hann vi bara hem för pyjamas, välling och tandborstning, sen slocknade grabbarna. Ida-Marie ligger i soffan och kollar på tv. Hon är lite orolig för att det ska bli en lång dag i morgon också, hon som har så roligt på dagis! Vet inte vad hon oroar sig för? Det är väl för att ge mig lite extra dåligt samvete kanske =p

Har pratat med Janne två gånger under dagen,  han verkar ha en del att stå i under sina utbildningsdagar... Skönt att det inte bara är jag som får plugga, haha. Längtar tills torsdag kväll så att jag får hem honom igen. Känns inte bra att veta att han blir borta så länge. Jag förstår inte dem som har en partner, eller de som själva är borta och jobbar hela veckorna och bara är hemma på helgerna. Jag skulle inte stå ut! (Tyvärr har ju en del inget val om de vill ha jobb kanske, det förstår jag ju). Tur att det här är en gångs grej känner jag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback