Jaha?

Jag har ingen som helst kunskap om aktier, aktiebolag och dylikt, vilket är precis vad jag försöker att få in i huvudet idag. Eller försökte, nu har jag gett upp för dagen. Man ska räkna si och så och jag fattar inte. Varför vara så krångligt??? Jaja, det börjar att närma sig slutet av boken nu och någon gång var det väl meningen att jag skulle köra fast ordentligt. I morgon blir jag alldeles ensam hemma, kanske det är lättare att koncentrera sig då.
Kollade upp böckerna som jag behöver till mina nästa kurser och ingen av dem fann jag begagnat. Så det blir drygt 1000 kr till böcker som jag måste betala den här månaden. Som om det inte vore nog med en elräkning på 4800 kronor. (!)

Det är bara måndag och jag blir alldeles deprimerad. Janne sticker till Stockholm i morgon bitti och lämnar oss ensamma i tre dagar, jag har kört fast i affärsredovisningen och eftersom Janne blir borta tre dagar så måste jag lämna barnen på dagis/hos barnvakt låååånga timmar, så jag ska hinna med allt plugg.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback