Lunchrast...

Jag hade tur i morse. Jamie måste ha haft på känn att jag var orolig över att vi inte skulle hinna upp i tid, så 05.25 slog han upp ögonen med ett gallskrik som betyder att han hade sovit klart. Slutade med att jag hann plocka ur diskmaskinen, städa köket, bädda alla sängar, vika undan lite tvätt och dammsuga hallen också i morse innan vi drog i väg.

Tar för tillfället en liten rast här innan jag ska fortsätta att räkna. Jag har kämpat hela förmiddagen med att försöka fatta hur, nu ska jag se hur mycket som har fastnat när det är dags för lite övningar. Antagligen så har ingenting alls fastnat. Kämpar väl på en stund till innan jag måste kämpa lite med nästa kurs. *suck*

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback