Mer tid tack!

På lördag har vi kalas för Jamie. På två dagar ska/skulle jag ha hunnit med att baka, köpa presenter, städa, slå in presenter, plugga och allt annat som man måste göra varje dag. Behöver jag ens skriva att jag inte kommer att hinna? Presenter och städning får bli prio. Vet inte ens hur jag ska hinna med det. Känns som att jag ska vara glad om jag ens hinner handla hem fikabröd direkt från affären! Dålig planering. Mycket dålig planering.

Jag orkar inte plugga mer idag heller. Har räknat en massa men det tycks vara lite svårt att få in alla regler och konton i mitt huvud, så jag får ta en paus. Tills ikväll. Eller i morgon. Just nu känns det som att jag bara vill bli klar med den här kursen! Lägga den bakom mig. Men jag vill absolut inte skriva någon tenta, det verkar alldeles för läskigt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback