Sportlov

Det blev inget sportlov för barnen, om jag fortfarande hade varit mammaledig så hade vi haft en veckas ledighet från förskolan nu, men icke. Istället blir det fortsatt full fart, med plugg, lämning på förskola och barnvakt. Det kommer att bli ett himla springande på HC denna vecka också. Jamie har tid för 1 års kontroll på sin födelsedag, Neo har tid dagen efter, eller var det dagen före? för att kolla upp sin knöl på foten och jag har tid för cellprov på onsdag. Uuuuuuh, stackars mig. Vill inte vill inte vill inte. Men man lär väl, för att vara på den säkra sidan.

Idag kommer Jannes kusin med flickvän och Jannes faster & farbror hit för att fira Jamie. Sedan är det dags för Janne att åka och jobba =(  Så kvällen blir tråkig. (Ev kanske svägerskan skulle komma ikväll och då blir det självklart inge tråkigt alls =) )

I veckan ska vi även hinna med en bio! Prinsessan och grodan, jag, Ida-Marie, Neo, Anna och Linda. Det blir Neos första bio och Ida-Maries andra, så jag hoppas att de klarar av att sitta stilla och någorlunda tysta under filmen. I värsta fall får vi väl lämna biosalongen i förtid. Det gäller väl även att sätta sig på en lämplig plats så att man kan smita ut för ett toalettbesök. Barnen är ju aldrig kissnödiga före någonting, utan alltid mitt i. =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback