Ändringar

Det blev ingen eftermiddagsvecka för mig, inte hela veckan iaf ;D I morgon kör jag förmiddag, onsdag em. och tors-fre går jag dagtid. Inte helt fel att få spendera kvällarna hemma!
Den här eftermiddagen bråkade jag med en kätting jag vet inte hur länge. Jag skulle dela en last och fick inte bort kättingen hur jag än försökte, slutade med att jag ropade efter Carro på radion och satte mig sedan och rökte och surade medan hon fixade det åt mig. Vet inte hur jag ska klara mig när hon går på semester? =)

Surfade nyss in på mitt 3 för att kolla om det ev. var möjligt att byta tfn. Första överraskningen blev att jag får vänta 1 ÅR innan jag kan byta. Andra överraskningen var när jag råkade se vad min nästa faktura hamnade på. Dubbel så mkt som vanligt, och då brukar jag inte ha billiga räkningar på tfn. Jag skyndade mig att spärra min tfn så att jag inte kan ringa så mkt varje månad. Och sedan satte jag mig och funderade på huuuuur jag lyckats göra av med så mkt på en månad?!

Nej, väckning om drygt 5 1/2 timme!! Kanske dags att skalla kudden så att jag vaknar när klockan ringer...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback