Måndag förmiddag

I helgen gjorde vi det årliga besöket på Furuvik. Kollade på djur och åkte karuseller. Barnen var överlyckliga ute på Furuskär där Wild kids spelades in, de fick besöka lägerplatserna och kolla på en massa saker ifrån tävlingarna.

Djuren vet jag inte om barnen var så imponerade av egentligen, för på väg till aphuset så utbrast Ida-Marie: "WOOOOW en fjääääril!!" Det behövs alltså inga exotiska djur för att fånga barnens intresse.
Karusellerna däremot uppskattades väldigt mycket. Lilla fritt fall fick det att kittlas i magen på barnen (och på mig).

På onsdag åker Ida och Neo till Göteborg. Jag har påbörjat packningen och det är helt sinnessjukt vad mycket grejor som ska packas. Jag lär packa så mkt som möjligt nu på förmiddagarna eftersom jag jobbar eftermiddag hela veckan. Det är ingen höjdare att börja packa när jag kommer hem tolv på kvällarna/nätterna.

Eftermiddag alltså...tack och lov så blir det sista veckan som jag jobbar eftermiddag. Sedan blir det två veckor dagtid innan jag byter jobb! Den 2:a augusti kör vi igång med nya jobbet, det ska bli spännande! =)

Nej nu är det väl dags att sätta lite fart här hemma så att jag får lite gjort innan jag sticker och jobbar.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback