Mitt i veckan...igen

Här hemma råder lugn och ro just nu. Jamie sover, Neo sover hos sin faster, Janne är i Falun och Ida-Marie sitter och pysslar. Misstänker att det är slut på denna ro när som helst, då Jamie har varit febrig och otroligt rastlös de senaste kvällarna och nätterna. Men med lite (mycket) tur så sover han för natten nu.
Ida-Marie ska snart också få gå och lägga sig och jag tror att jag ska göra samma sak.

Nu har jag två dagar kvar att jobba nere på Ovako. Det är semesterstopp överallt där nere nu så det blir inte mycket körningar precis. Då får man försöka hitta på annat att göra och det finns tyvärr inte så mkt att välja på förrutom att städa eller städa. Synd att jag fixade det mesta av städningen förra veckan när jag hade en lugn dag. Det blir otroligt långa dagar om man inte har något att göra.

På lördag är det dags för klassåterträffen! 14 anmälda (utav 23), hoppas på en trevlig kväll. Det ska bli jättekul att få träffa alla som kommer, en del har jag inte sett skymten av på 10 år.

Var nere hos mamma och pappa en sväng på eftermiddagen. När vi satte oss ute för att dricka kaffe så hörde jag Alfons komma tassande och hann tänka att vi måste stänga för så att han inte smiter ut, sen kom jag ihåg. =(

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback