Tiden går

Konstigt vad lite tid man får över när man jobbar...

Ida-Marie och Neo är nu hemma, sedan flera dagar tillbaka. 3 nätter var de borta, det längsta som vi någonsin varit ifrån våra trollungar. Till och med Jamie spenderade en natt borta. Han hade en heldag med sin moster Alex och stannade kvar över natten och höll henne vaken! ;)

Ida och Neo hade en toppen semester med mormor och morfar, mycket bad, lek och bus, besök i Borås djurpark m.m. Jag och Janne fick se en massa kort från resan, barnen har inte tid att berätta. =)
Ungarna hann vara hemma i max 30 sekunder innan grannbarnen kom springande (de hade också precis kommit hem från semestern tydligen) och vips så var ungarna borta. Vi hann få en kram av dem iaf innan de drog iväg för att leka.

I morgon ska vi in till Falun för att kolla på Superhjältekonserten. Ni vet, Super Snälla Silver Sara (som förvandlas till Super Sura Sunk Sara när någon säger ordet "dum") och Stål Henrik. Hoppas att det blir som barnen förväntat sig, att få se sina idoler måste vara häftigt.

I helgen ska vi på släktträff (min mammas sida). Det är väldigt många som jag inte har träffat på flera år, så det ska bli så roligt! Nästa helg ändå ska jag på klassåterträff och dagen efter ska vi ha 5 års kalas för Ida-Marie. 5 år. En hel hand! Hur kan jag vara gammal nog att ha en femårig dotter...? Tiden springer iväg!

I augusti har jag och Janne varit förlovade i 6 år. I september har vi varit gifta i 3 år. Ska tiden fortsätta att gå så här fort så sitter vi snart där på verandan som två lyckliga russin med ett 10 tal barnbarn som springer omkring ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback