Trollungar på äventyr

VI har för en liten stund sedan vinkat av Ida-Marie och Neo som åkt i väg på sin första semester med mina föräldrar, ner till Göteborg. Jamie gjorde sitt bästa för att försöka smita med, men det gick inget vidare för honom. Han sträckte bestämt armarna till sin mormor och när han kom till hennes famn vinkade han till mig och sa; HEJ hååå (hej då)
Trollen ska vara borta några nätterna nu och jag saknar dem redan! <3

Jag kommer iofs bara att jobba så jag hinner knappt märka att de inte är hemma... Jag har 30 timmar kvar att jobba innan jag får helg. Tröttsamt! Ett skift ska vara 8 timmar, inte en minut mer! Eller hur Janne? ;D

Idag är jag något fruktansvärt trött. Slutade 12 i går, upp 6 imorse. Nåja, jag hade ställt larmet på 6 men råkade visst snooza till 6.30. Vet inte hur det gick till? Jag har inte ens hört larmet den första halvtimmen! Men det är ju rätt bevisat att jag kan vara lite strange när jag sover =)

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-14 @ 08:15:34
URL: http://millahoman.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback