Lördag förmiddag

Jamie vaknade först klockan fem, somnade om till klockan sex. Då gick jag upp med honom och gav honom en flaska välling på soffan, där somnade han om till kvart över nio!
Synd bara att de andra två trollen inte ville sova så länge ;)

Idag finns det massor som jag vill göra! Men eftersom barnen blivit lovade att få ta fram poolen idag så spelar det ingen roll vad jag vill göra. Det går knappast att få barnen på andra tankar!

Min blivande arbetsgivare ringde mig för 2-3 dagar sedan. Han undrade vad jag hade för lönekrav, något jag var helt oförberedd på vid tillfället, men det gick rätt bra. Jag sa en summa och han sa att det var för lite. Låter rätt bra i mina öron. ;) Inom 2 veckor ska kollektivavtalet vara klart. Det ska bli spännande med det nya jobbet!!

Nej, nu ska jag hälla i mig lite mer kaffe och försöka få någon ordning här hemma!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback