Premiärdopp

Idag åkte vi till Malmjärn för sol och bad. Jamie hade aldrig badat i en sjö tidigare så vi trodde att han skulle bli lite rädd och hålla sig undan från vattnet, vi kunde inte ha haft mer fel! Snacka om badmonster! Han var helt överlycklig i vattnet, han plaskade och slängde sig åt alla håll och kanter. Vilken lycka! Ida-Marie och Neo bodde också i vattnet, de har längtat efter detta hela vintern! (Vi tog fram deras pool för två dagar sedan, sedan dess har de bott i poolen här hemma.) Jag är lite mer av en badkruka, så jag doppade mig inte. Var bara i vattnet och lekte med barnen. Blir det så fint väder som de lovat i morgon så blir det nog bad igen!

I morgon förmiddag ska vi på inskolningssamtal på Kanaljen. Hoppas att det kommer att gå smidigt med inskolningen för lilltroll i Augusti. Att vara på förskolan är han ju van vid nu, men det blir ju nya kompisar och ny personal som han ska vänja sig vid.

Nej om man kanske skulle ta och slänga sig i säng. Känner mig lite sliten efter gårdagen. Drack vin hemma hos svägerskan. Nu är det slut på vitt vin för min del. Drack en flaska och blev såååå dåligt utav det. Jag förstår inte! Jag måste vara överkänslig. Jag har iaf mått bra idag och det är huvudsaken, man kan ju inte slösa bort så fina dagar med att vara bakis. 7 dagars ledighet kvar, jag ska njuta av varje dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback