Sista dagen i "frihet"

I morgon börjar jag att jobba. Det är alltid lite nervöst med första dagen på "nya" jobbet! Det var ändå två år sedan som jag jobbade på transport så nu hoppas jag verkligen att truckkörandet sitter i ryggraden! Jag hoppas att jag kommer ihåg det mesta...det känns ju trist om man skulle behöva lära in allt från början. Hoppas verkligen att jag får schema direkt i morgon också, just nu har vi tid för barnen på dagis i morgon, men sedan har vi ju inte en aning om hur det kommer att se ut. Skulle jag t.ex. börja med nätter så får vi väldigt bråttom att skaffa barnvakt till barnen... Det bästa vore att få börja med förmiddagar. Jag tycker mest om dem. Härligt att sluta 14 och ha hela dagen kvar framför sig! (Fast det är kanske inte lika härligt när klockan ringer 4.30)

Eftersom idag alltså är min sista lediga dag så hade det varit trevligt att göra något roligt. Men Janne är inte ledig, såklart. Och eftersom regnet vräkte ner hela dagen igår så är det alldeles blött ute och det känns därför inte så lockande att leka ute med barnen. Får se vad vi hittar på. Barnen var instängda hela dagen igår pga. regnet så det känns som att de kommer att bli galna om de inte får komma ut idag ;D

Kommentarer
Postat av: kentAA

Egentligen borde jag inte vara en sån här, men om du gör natt och går upp i tid så har du ännu mer kvar av dagen framför dig ;)

2010-06-13 @ 22:36:11
URL: http://kentAA.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback