Sommarplanering

Jag tänkte boka in en resa med Eckerölinjen någon helg och började att kolla i kalendern för att se när det skulle passa. Eftersom jag efter denna ledighet endast kommer att vara ledig helger så blev det problem! Vi har något inbokat nästan varje helg framöver. Eller så är det mitt i månaden och lite ont om pengar typ. Den 21:a augusti kommer det ev. att bli en båtresa för oss. Furuvik skulle vi ju också hinna med var det tänkt, tur att det finns lite pengar på sparkontot att nalla av, för vi måste åka antingen helgen v.27 eller v.28.
v.29 är det släktträff, v.30 klassfest (10 år sedan vi slutade 9.an) och så blir det kalas för Ida-marie och Janne den helgen, v.31 och 32 jobbar Janne hela helgerna.
Så v.33 blir första luckan då vi har möjlighet att komma iväg till Eckerö. Barnen älskar att åka båt så det blir roligt. Tänkte att vi ska ta sista båten hem, så får vi någon timme att spendera på land också. Men med våran tur så spöregnar det väl hela dagen då ;P

Det fanns ju en massa andra saker som vi hade planerat in att hinna med i sommar också, men jag vet inte om vi kommer att lyckas med det. Det blir ju så när man tvingas jobba hela sommaren. ;D Tyvärr så kan man ju inte använda all ledig tid till roliga saker, det finns ju en massa måsten också. Som till exempel att olja hela altanen. Den roliga uppgiften ska vi ta tag i inom de närmaste dagarna. Fan vilket jobb, det kommer att ta hela dagen!! Ingen som känner för att arbeta gratis?

Ledig i 4 dagar till, sedan väntar två eftermiddagsveckor (14.00 - 24.00, mån-fre), sedan kör jag dagtid i tre veckor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

glömm inte Limön !!!!

2010-06-30 @ 15:39:10

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback