Torsdag

Jamie vaknade klockan fem. 4.44 för att vara exakt och han hade ingen som helst lust att somna om. Det är tur att jag är rätt van vid lite sömn och långa dagar.
Nu sover Jamie middag, Ida-Marie är ute och leker och Neo sitter här brevid mig och suckar. Han har tydligen tråkigt och då krävs det många djupa suckar för att få sin mammas uppmärksamhet... Jag tycker att han kan springa ut och leka med sin syster när det är så fint väder. Jag får väl vänta inomhus tills att Jamie vaknar, då kan vi också kila ut.

I helgen är jag ledig! Janne ska däremot jobba, trist! Vet inte vad jag och barnen ska roa oss med alldeles själva. Precis som vanligt då...

Nej, kanske man ska försöka göra något vettigt här hemma nu på förmiddagen. Så jag kan sitta på jobbet med gott samvete resten utav dagen ;D Det är ett ganska härligt jobb ändå (om man räknar bort arbetstiderna), glida runt i en truck och köra beställningar, inte speciellt ansträngande och att köra truck är ju roligt, speciellt utomhus. (så länge man har koll på alla gropar i marken, annars får man uppleva en hel del studsande inne i hytten)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback