Värmeslag

Jag tror att vår dammsugare nyss drabbades av värmeslag. Jag tog äntligen tag i dammsugningen här hemma, trotsade värmen och satte igång bara. När jag var nästan klar med barnens rum (sedan bara köket kvar) då tystnade dammsugaren och sedan gick det inte att få igång den igen. Tröttsamt! Det var inte så längesedan som vi inhandlade denna. Något kvitto finns inte kvar, det vore ju mycket konstigt i den här familjen om vi sparade ett kvitto... :/ Dammråttorna får väl frodas här hemma ett tag. Jag vill inte köpa ännu en dammsugare!

Efter lunch sticker vi till Malmjärn för att bada igen. Blir väl inte så mkt bad för min del. Jag ska sola fräknarna.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback