Dags för tenta

I morgon förmiddag läggs min första hemtenta ut! Knappt så att jag vågar fundera på vilka frågorna kommer att bli. Det känns iaf skönt att börja med en hemtenta.
Den här veckan känns det inte som att jag fått mycket skolarbete gjort. Vi har försökt kommunicera via en chatt, jag och min grupp och det blir minst sagt lite rörigt när fyra personer skriver samtidigt och försöker diskutera och komma överens. Men vi har kommit en bit på vägen och vid nästa möta kör vi headset så får vi prata med varandra istället. Hoppas att det fungerar bättre.

Idag var jag till världens bästa barnläkare med Neo, angående hans knöl på foten. Det var ingen farlig knöl utan antagligen något som uppstått pga tryck från skorna och så blir det tryck på knölen hela tiden så den inte får en chans att försvinna. Så nu har han specialplåster som ska ta bort trycket. Först ett special plåster och så en massa tejp för att det inte ska riskera att trilla av. Fick med mig en massa hem också så att vi kan byta.

Jag skulle också ha varit in på besiktning idag, cellprov, men jag avbokade igen. Gör ett nytt försök nästa vecka. Idag fick vi ju faktiskt besök på eftermiddagen så jag kände inte för att sticka i väg då =D och efter lite på plugg så var vi ute på gården. Barnen försökte leka i all snö, men det är ju så mycket snö att de inte ens kan leka ute...de fastnade överallt och jag fick klättra efter och hämta dem, det var så djup snö att nästan hela mitt ben försvann. Janne fick inte vara med och leka, han fick roa sig med att skotta altantaket! =D

I morgon blir det tentaskrivning några timmar och sedan tror jag att Janne ska skotta hustaket. Kanske jag och barnen gör ett nytt försök ute i snön. Eller så leker vi inne. Barnen fick en synt idag från deras kusin Linda, så nu jäklar är det disco i deras rum. Neo slog på tangenterna medan han ylade "IIIII LOOOOOOOOOOVE YOU, I LOOOOOOOOOOOVE YOU". [Från Ebba och Didrik].

Nej! Om man kanske skulle ta och stänga av datorn nu och försöka varva ner innan det är dags att sova...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback