Fredag

Jamie blev sjuk stackarn. Hög feber har han och en hemsk hosta. I förrgår lät han så hemsk att jag blev riktigt orolig, inte hostan som var hemsk, utan att det lät som att han inte kunde andas ordentligt, ringde sjukvårdsrådgivningen och försökte förklara hur han lät. De kunde låta så sa hon jag pratade med, men hon tyckte att vi skulle prova lite med frisk luft och skulle han bli värre skulle vi åka in akut. Mamma och pappa fick då komma upp och lyssna på honom. Innan de kom hit så byltade jag på Jamie kläder och stod ute på altan i 10 minuter och sedan fick han lite alvedon. Så då började han att låta mycket bättre. Janne jobbade ju så det var skönt att mamma och pappa kom upp för att lyssna på honom. Mycket obehagligt! Lillen har fortfarande feber och hosta, men han har inte låtit konstig i andningen något mer. Känns som att febern borde släppa i morgon, annars är det väl dags att kolla upp vad det är för fel. Stackarn orkar inte göra någonting, han leker korta stunder och skrattar lite, men krafterna tar slut på en gång och så somnar han om. Han sover middag 4-5 gånger per dag vilket man inte är van vid när det gäller honom.

Janne jobbar natt igen, så jag får väl tillbringa kvällen med att plugga medan jag oroar mig över Jamie. Jag blir alltid mer orolig över barnen när jag är ensam hemma.

Kul fredag kväll, sitta och räkna...jag som inte kommer överens med miniräknaren. Har lite för brått och trycker på fel knappar hela tiden och blir sedan tokig när jag får fram fel siffror. Avskrivningar eller aktiebolagetsskatt ska det räknas på ikväll. whopidooo. Jag känner hellre för att ligga på soffan och glo på film, men det är så jädra tråkigt att glo på film själv så.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback