Ht 2010

Nu har jag sökt in till de kurser som jag ska läsa till hösten... Jag var tvungen att prioritera dem...vilken jag helst ville läsa. Verkar helskumt eftersom jag måste läsa alla fyra. Nåja, eftersom jag läser ekonomprogrammet så ska jag ha förtur, vilket jag hoppas på?! =)

Höstens kurser låter inget vidare, Mikroekonomisk teori, Mikroekonomisk analys, Makroekonomi och Finansiell Analys. Känns bara som svåra kurser.

Sitter nu och försöker plugga men jag kommer bara på en massa annat som jag "måste" göra. Känner mig inte alls motiverad till att plugga inför tentan. Men jag lär väl.

Har fortfarande inte fått svar angående hemtentan! Mental misshandel! Jag blir snart galen, för varje dag som går utan svar så kommer jag på 10 saker som jag skulle vilja ändra i den där tentan... Jaja, plugg var det.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback