Leklandet

Idag när jag var klar med skolan drog vi in till Gävle. Började med ett besök på McDonalds och sedan drog vi vidare till leklandet. Ida-Marie och Neo som varit där förr satte genast fart. Jamie var överlycklig. Han sprang och hejjade på alla andra som var där, slängde sig i bollhavet, klättrade upp och ner på precis allt. Inne på den lilla avdelningen finns en rutschkana som går ner i bollhavet, jag lät han åka ner för den själv och hans ögon lyste av lycka. När han landade bland bollarna så började han att sparka som en tok så det flög bollar överallt. Det var lite svårt för honom att ta sig fram bland alla bollar, men han kämpade på. =)

Nu börjar det bli dags för alla barnen här hemma att sova, det borde ju inte bli något problem efter allt lekande idag. När de har somnat så ska jag sätta mig och räkna på inlämningsuppgiften i affärsredovisning. Alla i gruppen tycks ligga före mig så man blir ju lite stressad. Vi över en vecka till på oss att bli klara, men man vill ju inte att de andra ska behöva vänta... Nåja, får jag bara lite kaffe till så ska jag nog palla att räkna i någon timme.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback