Lördag

Hela förmiddagen gick åt till att göra en massa "måsten" här hemma. Det var frukost, toalettbesök, lek, tröst, middagslur x 2 för jamie, badning av alla barn, middagslur för Neo (han bäddade ner sig under en filt på soffan efter badet, och sov en timme, fastän han inte får sova middag egentligen), sedan lunch och så direkt iväg till affären med alla tre trollen. Sedan var klockan två och vi hade gjort en massa utan att egentligen ha hunnit med något. Förstår ni? =)

Eftersom det är lördag så tänkte jag lyxa till det för barnen och bjuda på hemmagjord pizza, de var överlyckliga och skulle absolut ha räkor på som de älskar. De stod nöjt bredvid och nickade när jag lade på räkorna: Meeeeeera räkor!

Tror ni att de åt sedan? Nej då. De tog en tugga var och konstaterade att min pizza var äcklig. Själv tyckte jag att den var hur god som helst. =) Efterrätten fick barnen i sig. Otippat. Glass, maränger och varm chokladsås.  I morgon ska jag vara så himla dryg och rulla köttbullar till lunch. Sååååå tråkigt men så otroligt gott. Får väl se om maten duger då.

Jamie mår nu mycket bättre. Han verkar piggare och febern är borta. Skönt! Med lite tur så får vi sova i natt alltså. Men man ska väl inte hoppas på för mycket... Jag borde egentligen plugga lite innan jag sover, men jag vet inte om jag orkar? Jag verkar vara allergisk mot något, för mina ögon kliar konstant. Tydligen hade jag roat mig med att klia i ögonen under natten, för jag vaknade med ett knallrött och uppsvällt öga. Mycket snyggt. Antar att det är mascaran jag reagerar på, något annat kan jag inte komma på. Så det blir osminkat några dagar och sedan byte av mascara.

Äh, blir bara en massa svammel nu känner jag. Det kliar i ögonen så jag orkar inte ens koncentrera blicken och se vad jag skriver. Drygt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback