Lunch

Det blev en promenad på förmiddagen. Först gick vi ner till ankdammen och kastade lite bröd. Som vanligt fick vi brotta oss fram när vi skulle därifrån. Men den här gången var det bara en and som var fräck nog att hoppa upp i vagnen för att stjäla lite bröd. De andra änderna roade sig med att sitta på mina fötter och dra i mina byxben. Ida-Marie klättrade snabbt upp på en bänk för att komma i säkerhet, men de hittade upp till henne ändå. =)
Sedan gick vi hem till mamma och pappa och hämtade Alfons och tog honom på en promenad innan vi gick hem igen. Jamie somnade ju lagom tills att vi var hemma, så jag satte mig ute i solen med min kaffekopp medan barnen lekte i snön.

Vi har precis käkat lunch, jag, Ida och Neo. Jamie sover fortfarande...väntar på att han ska vakna och äta sedan tänkte jag ju att vi skulle gå ut igen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

ankorna är scary nu :) handtama om inte annat.. haha :D

2010-03-15 @ 11:35:47
URL: http://www.metrobloggen.se/sansan

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback