Sjuk?

Jamie låter något krasslig. Ingen feber vad jag kan känna, men lite hosta. Får väl se hur det utvecklar sig under natten, ev. får han stanna hemma från förskolan i morgon och krya på sig. Men man vet ju aldrig med de små liven, han kan lika gärna vakna i morgon och vara hälsan själv.

Kika runt lite på facebook nu innan det är dags att slänga sig i säng. Funderar på om det är dags att rensa lite i "vänner" listan där. Så tröttsamt att se alla dessa statusuppdateringar från folk som verkar leva för att skapa intriger och måste bevisa för sig själva att de är störst bäst och vackrast. Lyckas de skapa en liiiiten debatt så kan de inte släppa taget sedan. De måste ju ha rätt! Om ingenting egentligen. Och jag vet inte varför jag orkar bry mig. För att jag är likadan kanske? Jag vet ju visserligen redan att jag alltid har rätt, men jag skryter inte lika ofta om det. ;D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback