Skola

Fick tillbaka min fjärde, och sista, teorireflektion idag, även den blev godkänd! Skönt skönt skönt, mitt psyke skulle inte palla med stressen att ha en massa rester som ska lämnas in. Lite tråkigt att man bara kan få godkänt, de få kommentarer man får på reflektionen säger egentligen inte så mycket om vad läraren ansåg om kvalitén på reflektionen... Men det var ju positiva kommentarer, så jag får väl nöja mig med det!
Vi påbörjade vårat grupparbete idag också, ska skriva om ledarens roll i omorganisationer med fokus på personalgruppens motivation.  På fredag är det dags för hemtenta och sedan börjar den här kursen närma sig sitt slut.
I den andra kursen, affärsredovisning, så har vi också påbörjat vårat grupparbete, men det handlar ju mest om att räkna var och en för sig och sedan sammanställa allt. Vi ska fixa ett till grupparbete sedan, som inte ens ska lämnas in och sedan är det "bara" tentan kvar den 1 april. (Inne i Gävle).

Idag har Jamie lärt sig något nytt, såklart, eftersom jag försökte få plugga lite så tyckte han att det var lämpligt att lära sig att klättra upp på sin Play 2 learn stol. (En liten stol som spelar musik m.m). Där uppe står han och vinglar sedan, och om jag inte skulle råka se det på en gång så ropar han på mig och när jag kollar dit så spricker han upp i världens busigaste leende.
När han inte har klättrat en massa under dagen så har han roat sig med att hälla ut vatten, och bajsa. (minst tre bajsblöjor har jag fått byta under dagen), allt för att mamma inte ska få plugga! =D

Och inte blir det bättre i morgon, då ska lilleman också vara hemma eftersom vi ska iväg på 1 års kontroll 10.40. verkar struligt att lämna/hämta och lämna/hämta hos barnvakt då. Och jag vill ju gå dit med han själv när det är dags för sprutor...stackars stackars mig. :P Det gör så ont i hjärtat när de sticker barnen! Ja, jag tror faktiskt att jag lider mer än barnen faktiskt! De glömmer ju bort det hemska så fort det är klart, men själv har jag ont i hjärtat resten utav dagen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback