Söndag

Barnen sov till halv åtta idag. Men eftersom klockan skulle ställas fram en timme så klev vi alltså upp halv nio. Allt har blivit helt konstigt på förmiddagen pga det. Vi förlorade fler timmar känns det som, med tanke på att vi i vanliga fall kliver upp runt sex.

Ida-Marie och Neo leker inne i vardagsrummet för tillfället. Tydligen så leker de badhall igen eftersom de slängt av sig alla kläder som jag tidigare tvingade på dem. Jamie ligger i en saccosäck på köksgolvet och leker, han är tydligen för slö för att sitta upp och leka ;) Jamie åt sin lunch alldeles själv idag. Det tog ca 20 minuter att städa upp efter honom. Köttbullar och mos överallt. Men han var lycklig iaf och han fick äntligen i sig lite mat. Ett säkert tecken på att pojken är frisk igen =)

Funderar på vad man kan hitta på idag? Skulle behöva komma hemifrån med barnen innan de blir hysteriska. I morgon ska de iaf till förskolan så då får de göra av med lite energi tillsammans med kompisar. Men jag vet inte om jag orkar göra allt för mycket idag? Jag är helt slut! Nästa helg ska jag vila. Då är Janne ledig och så har jag då gjort min tenta, och förhoppningsvis även klarat av den..


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback