Torsdag

Jamies inskolning går jättebra! Idag fick vi sätta oss inne i personalrummet en timme medan Jamie fick äta frukt, vara med på samlingen och sjunga och han trivdes alldeles utmärkt utan sin mamma och pappa i närheten. Känns så skönt! I morgon ska Janne få äran att lämna Jamie klockan nio och sedan hämta halv tolv. Själv har jag cellprov, (som jag inte vet om jag hinner gå på), eftersom Ida-Marie och Neo är lediga från dagis och jag inte vet om Janne hinner hem från Jamies förskola innan jag ska sticka iväg... och så har vi gruppmöte på morgonen. Känns som att det blir ännu en avbokning. Det börjar att bli pinsamt det här.

Idag fick vi elräkningen. Ännu en elräkning på 4800:-
Skitkul. Hämtade in posten precis efter att jag beställt skolböcker för 1200:-

Nästa vinter ska vi ha en massa ved hemma. Våga vägra 1000 tals kwh! ;)

I morgon ska Ida-Marie och Neo sova hos sin mormor och morfar, de ska börja med ett besök på badhallen. Jamie ska sova hos farmor och farfar. Jag och Janne ska nämligen upp till Anna och Lasse på lite fest. Mycket trevligt avslut på en hektisk vecka!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback