Vad gör man på en söndag morgon?

Barnen överraskade med att låta mig sova till 7.30. (Nåja, Jamie iaf. De andra två kilade nog upp när deras pappa kom hem runt sju).

Vi har slappat hela morgonen. Bara jag och Jamie som har kläder, de andra springer i pyjamas ännu. Käkat en sen frukost precis och Ida och Neo sprang precis tillbaka in till tv:n. Vi får passa på att ta det lugnt idag, för i morgon börjar en hemsk vecka. Janne jobbar, så jag får äran att lämna alla tre barnen varje morgon. Det enda positiva denna vecka är att Jamie fortfarande har inskolning så han börjar 9.00. Då kan vi sova lite längre varje morgon  och stressa lite mindre. Skönt! Ska försöka packa allt som Jamie lär ha på dagis.

Jädrar! Kom på nu att jag har glömt att tvätta Ida och Neos fodrade galonkläder!!!!!! De som ska ha dem på dagis i morgon. Hoppas de hinner torka om jag springer ner nu och slänger i en maskin....det är inte meningen att man ska vara utan torktumlare när man har tre små barn!

Försöker även att beställa nya galonkläder (inte fodrade) på ellos.se men den sidan verkar inte fungera just nu. Det visade sig att både Ida och Neo har växt ut sina ordentligt. Neos galonkläder var i storlek 86! (dvs. Jamies storlek). Gissa hur snygg han var när jag hämtade honom på förskolan förra veckan, tighta galonbrallor över overallen ;) Det börjar ju bli plask ute nu. Så himla härligt att ha barnen lekandes ute då, när de blir så där härligt dyblöta.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback