Valbo

Efter min pluggtid idag åkte jag in till Valbo alldeles själv. Jag skulle bara ha ett par jeans för 99:- som syster tipsade om, det verkade ju onödigt att ta med hela familjen för det. Trodde att jag skulle dö 2 ggr på vägen in. (Omkörning, jag hatar). Och väl framme i valbo så lossnar ena torkarbladet! Det ramlade inte av iaf, så jag fick stå där på parkeringen och lista ut hur sjutton man sätter tillbaka det. Jag har inte en aning om det sitter rätt nu, det får Janne bekymmra sig om sedan. Jag fick med det hem iaf.

Skitsnygga jeans blev det iaf! Kändes billigt och bra för plånboken. Provade några linnen också men de var för stora och då orkade jag inte börjat leta efter mindre storlekar. Lika bra det, för något linne stod ju inte med på inköpslistan egentligen ;D

Nu ska vi käka lite mat här hemma...när barnen har somnat så ska jag plugga igen. Längtar tills torsdag em, då jag har denna tenta bakom mig...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback