Ännu en helg

Äntligen fredag. Eller hur! Janne jobbar denna helg också. Så himla trist.

Chryslern är just nu inne på lagning. Det ska bli "intressant" att se vad slutsumman hamnar på. Känner inte alls för att lägga ut en krona till på bilar. Men vad gör man, som allt ser ut just nu så kommer vi att vara beroende av två bilar ett bra tag till. Typ för alltid? Så just nu känns det extra bra att jag snart ska börja att jobba. Pengarna behövs. Varje gång vi får lite extra i kassan så lyckas vi få extra utgifter också. Det är visserligen bra att de utgifterna kommer precis då, men jag hade ju hellre lagt pengarna på något roligare än att laga bilar/betala skatt/byta in skitbil. Jag känner mig lite bitter för tillfället.

Nej, om man kanske skulle ta och göra ett ryck här hemma då, så hinner vi kanske göra något roligt tillsammans hela familjen innan Janne börjar att jobba.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback