Då var det klart!

Idag blev jag erbjuden jobb till hösten! Som jag tackade ja till. Jag ska kolla upp möjligheter till att plugga samtidigt, jag vet inte riktigt hur det där fungerar. Men just nu känns det som att ett jobb lockar mest. Fattig student med tre småbarn, inte så lätt som jag trodde! Så det blir ovako hela sommaren och sedan direkt in på nya jobbet! Vi är tre stycken som ska börja samtidigt, en av dem blir den som jag hoppades på att få arbeta med igen! Den tredje har jag inte en aning om vem det är. Men jag har en känsla av att det är någon som jag arbetat med förr... =) Känns ganska spännande att få vara med från början. Produktion och packetering har skett utanför Sverige förr, men nu ska det alltså ske nere i Böle. Hur härligt är det inte att hitta ett jobb i Hofors då!! Våga vägra pendla. ;) Det räcker med att Janne gör det.

Nu känns det inte speciellt jobbigt med skolan. (lite vemodigt att jag nu ev. ska sluta plugga efter bara en termin, men det var nog kanske inget för mig? Det går ju bra och så, men det kräver ju så mkt tid!) Snart är sommaren här och då ska jag jobba jobba jobba fram till nästa sommar! Då har jag fått i hop några semesterdagar och ska få min första betalda ledighet NÅGONSIN! Jag blev ju snuvad på min semester sist, eftersom jag blev uppsagd i typ maj eller något. Det var ju inte helt fel att få semestern utbetald i pengar...men känslan av att bara få vara ledig, utan att vara arbetslös/mammaledig, det ser jag fram emot! Äntligen efter alla dessa sommarjobb och andra jobb som inte lett till något så har jag hittat ett. Nu hoppas vi bara på att det här blir jävligt bra. Men de har ju valt att anställa oss ur eliten hitills så kan det bli annat än bra? ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback