Dags för allergi

Nu har jag varit allergisk sedan Janne klippte gräset här hemma för någon dag sedan. Alla verkar klippa gräset så min allergi släpper aldrig. Dags att ta sig till apoteket för att inhandla någon tablett, nu när jag äntligen får använda mig av sådana! Annars har man ju lyckats pricka in amning eller graviditet till sommaren och varit tvungen att stå ut med allergin. Förra året var det riktigt plågsamt.

Jamie är på förskolan, han har x.tra tid idag. Janne, Ida-Marie och Neo är på väg ut för att bygga trapp och för att leka. Janne har säkert räknat med att Ida och Neo ska roa sig själva en stund, men jag känner mig rätt säker på att de kommer att hänga över Jannes axel när han börjar arbeta där ute. =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback