Fredagsmys!

Äntligen fredag! Janne är också ledig hela helgen, toppen! Han har jobbat så mkt helger på sistone så nu får det vara nog! Ikväll ska jag tvinga barnen att sjunga fredagsmys medan jag (okej Janne) gräddar våfflor till dem. Janne får stå för maten så spexar jag med barnen. Jamie börjar att bli riktigt duktig på att hänga med i vårat tokeri. Han dansar med hela kroppen nu, fast en del i taget liksom. Han varvar mellan att skaka på huvudet, ruska på huvudet, stampa med fötterna och svänga med händerna. Och mitt i alla klappar han händerna eller slänger upp händerna över huvudet och ropar "JAAAAAA". Ida-Marie och Neo är rutinerade, de har dansat med morsan länge ;)

Nu är det ju liksom så att det är meningen att jag ska plugga. Men eftersom jag var in och kikade på kursöversikten på ekonomistyrningen och såg att jag har hela nästa vecka också på mig, att bli klar med block 7 (3 kapitel att läsa + övningar) så kände jag bara "JA MEN DÅ ÄR DET JU LUGNT! Jag fixar det på måndag..."

Jag trodde att jag skulle vara klar med block 7 redan i dag. Så fel jag hade. Så skönt det känns. ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback